چسب pvc فشار قوی تانجیت

تماس بگیرید

چسب پی وی سی فشار قوی (تانجیت) در ساختمان سازی استفاده بسیار زیادی دارد و در لوله‌های PVC سخت تحت فشار قوی مانند لوله‌های آب و فاضلاب کاربرد دارد. همچنین برای کارهای تعمیراتی قابل استفاده می‌باشد.

 

نکات ایمنی و شرایط نگهداری

در ظرف بسته ودرجه حرارت 5 تا 30 درجه در محیط خشک و خنک دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری شود

 

نکات کاربردی و شرایط مصرف 

جهت استفاده از چسب پی وی سی تانجیت ،در مرحله اول ،سطوح اتصال راکاملا تمیز نمایید و در گام بعدی  چسب پی وی سی را به صورت لایه نازکی برروی آن پخش نمائید سعی شود  که در انتهای لوله مقدار بیشتری چسب قرار گیرد. لوله و اتصال را بدون هیچگونه چرخشی تا رسیدن لبه لوله به انتها ی اتصال داخل یکدیگر نمائید و برای چند ثانیه، بدون حرکت نگهدارید تا گیرایش اولیه بدست آید.اتصال دو سطح پس از 5 دقیقه کاملا محکم می شود.

این نوع چسب به شدت قابل اشتعال است،لذا در محل استفاده آن از کشیدن سیگار و ایجاد جرقه یا آتش جدا خودداری نمائید. به منظور محافظت از سیستم تنفسی حتما در محل از تهویه مناسب استفاده گردد. در صورت تماس با چشم سریعاً چشمها را با مقدار زیادی آب بشوئید و به پزشک مراجعه نمائید.

توضیحات

چسب پی وی سی تانجیت یا Pvc glue tanjit:

چسب پی وی سی برای چسباندن لوله های پی وی سی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب ها که در اندازه های مختلفی در بازار موجود هستند، معمولا برای چسباندن قطعات پلاستیکی، درزگیری و ضد آب کردن بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. با آکادمی ویترین نت همراه باشید تا با انواع چسب پی وی سی و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.

چسب PVC یکی از متداول ترین روش های چسباندن لوله های پلاستیکی به یکدیگر است.

ویژگی های چسب پی وی سی تانجیت:

پلی وینیل کلراید (pvc) دومین ترمو پلاستیک رایج بعد از پلی الفین ها می باشد و سالیان زیادی است که بطور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای مختلفی دارد.

به طور عمومی بیش از ۵۰ درصد از پی وی سی های تولید شده در دنیا، به علت ارزانی و اتصال راحت، در ساختمان سازی استفاده می ‌شوند.

روش های اتصال:

روش های اتصال لوله و اتصالات پی وی سی را می توان به اتصال چسبی و پوش فیت تقسیم بندی نمود. البته بهتر است بدانید که نوع اتصال چسبی متداول تر است.

در اتصال چسبی، چسب pvc نقش حلال را ایفا نموده و سطح بیرونی اتصال نری و سطح درونی اتصال مادگی را در خود حل نموده و پس از مدتی باعث یکپارچه شدن دو سطح اتصال و در نهایت یک جوش سرد بین دو نقطه می شود.

پس از انجام عملیات چسب زدن، دو قطعه توسط چسب پی وی سی در یکدیگر حل شده و یک اتصال جوش سرد در بین آن ها برقرار می شود.

کاربردهای مختلف چسب های

همانطور که در بالا گفته شد، چسب پی وی سی یکی از قوی ترین مدل های چسب پلاستیک موجود در بازار است که برای چسباندن قطعات پلاستیکی به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی چسب پی وی سی در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

  • برای چسباندن لوله ها به یکدیگر
  • برای چسباندن اتصالات و بخش های مختلف لوله ها به یکدیگر
  • به عنوان درزگیر و ضد آب کردن بخش های مختلف
  • جهت پر کردن شکستگی ها و نصب وصله ها بر روی قسمت های پلاستیکی

موارد استفاده چسب

چسب pvc ترکیبی از پلیمرهای پلاستیکی، غلظت دهنده ها و پایدارکننده ها است که در مخلوطی از حلال ها حل شده اند. به طور کلی این چسب مایعی ویسکوز و یکنواخت است.

از این چسب صنعتی برای محل اتصال از جنس پی وی سی نرم یا پلی اتیلن یا پلی پروپیلن استفاده می شود. این چسب ها در مصارف ساختمانی هم چون محل های اتصال مربوط به پروفیل ها و لوله های فاضلاب و برای مصارف آبرسانی و کشاورزی کاربرد دارند.

مزایای چسب پی وی سی:

چسب pvc کاربرد های خانگی و صنعتی بسیار زیادی دارد. تمامی محصولاتی که پر طرفدار می شوند، قطعا مزایای زیادی داشته اند که به این حد رسیده اند. چسب پی وی سی نیز از این قائده مستثنی نیست.

مزایای این چسب ها به اختصار عبارتند از:

  • چسب pvc یک جزئی بوده و فقط به خود چسب نیاز است و به ماده دیگری برای سفت کردن آن نیاز ندارید. یک جزئی بودن موجب بالا رفتن کیفیت و سرعت کار می شود.
  • این چسب ها قابلیت خشک شدن سریع دارند و برای خشک شدن به زمان زیادی نیاز ندارند.
  • چسب پی وی سی به دلیل مواد استفاده شده در خود، در مقابل انواع مختلف حلال چسب کاملا مقاوم بوده و به همین دلیل می توان از آن در مکان ها و شرایط مختلف استفاده کرد.
  • این چسب ها در مدل ها و اندازه های مختلفی در بازار وجود دارند. بنابراین شما می توانید متناسب با نیاز خود آن ها را تهیه نمایید.

و در نهایت:

در این مقاله انواع چسب پی وی سی و کاربردهای آن ها به طور کامل توضیح داده شدند. بنابراین از این پس می توانید با توجه به نوع مصرف و بسته به نیاز خود، خرید چسب بهتر و دقیقتری داشته باشید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “چسب pvc فشار قوی تانجیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با ما تماس بگیرید